Sunday, August 23, 2009

Gratinirane kozice

masline i prawns 047


"Jaja se to cili svit zna moredu spravljat na milijun nacin,
u sorbulu i na oko i sirova, a moze ih se
i u tvrdo i u meko i u gusto i u ritko i sa svom mogucom spizom mutit,
al kad Nadalina muti jaja, kad ih zbatije, to je prava festa od jaji,
ajmeeeeee.... "

Sjecate se Nadaline....
Da stvarno se jaja mogu radit na mali milijun nacina kao i vecina drugih namirnica.
A niti sam ja Nadalina, a niti cu zbatit jaja, vec ovaj put cu pisati o kozicama koje ama bas nikakve veze namaju sa jajima osim stvarno mali miljun nacina spremanja.
Kada promislimo na kozice prva pomisao nam uvijek bude buzara,
i meni je bila iz pocetka, ali vise ne.
Moj najdrazi nacin posluzivanja kozica su kuhane, rashladjene i posluzene ili sa tatar sosom ili malo nakapane limunovim sokom,
Jednostavno i preukusno.
Al, ovaj puta cu napisati jedan recept, jedan od onih mali miljon nacina spremanja kozica,
"gratinirane kozice".
Kao i svi moji recepti i ovaj bas "puca" od jednostavnosti a i ukusa :))
Tek par sastojaka, za mene standardnih sa ribom i skoljkama, i nagradite se prekrasnim jelom.

masline i prawns 062



Potrebno je:


12 komada kozica...malo vecih
2 zlice krusnih mrvica
2 zrna cesnjaka,protisnutog
malo persina.sitno narezanog
sol i papar
extra djevicansko maslinovo ulje


U tanjir pomijesati cesnjak, persin, mrvice, soli papar i zaliti sa maslinovim uljem toliko da ima gustinu namaza.

masline i prawns 026-1

Ja ovo rijetko mjerim, vec radim od oka.
Naravno, sastojke za namaz prilagodite za kolicinu kozica koju imate .

masline i prawns 027

Neoguljene kozice rasijecemo uzduzno na pola,
premazemo namazom i stavimo u vrelu pecnicu 4-5 minuta,
nikako duze od toga.
Kuhane su cim pocrvene.
Pecene ih izvadimo iz pecnice i posluzimo.
Mogu se i staviti pod vreli gril ako vam se ne grije pecnica.

masline i prawns 054


Rekla sam vam da je super brzo, jednostavno a jako, jako ukusno.
Ovo volim posluziti kao predjelo,
lagano je i necete se ovog najesti a niti pokvariti apetit za ostatak rucka ili vecere.

Na isti nacin se mogu spremati i jastozi, balmain bugs, jakobove kapice ili musule.


IMG_4452


Jedina razlika koju radim je kod jastoga,
Njih rasjecem uzduzno na pola, premazem maslacem, stavim pod gril tek toliko da se maslac rastopi,
premazem gore spomenutom smijesom ponovno kratko zapecem.
Kozice su manje pa koristenje maslaca nije ni potrebno.
I naravno, ovo se jede prstima.

masline i prawns 067

Dobar tek !!!

5 comments:

Anonymous,  August 23, 2009 9:34 AM  

Hvala ti Branka :)
pavloska

Unknown August 23, 2009 11:35 AM  

Ovo je prekrasno i naravno ono što kod tebe obožavam: jednostavno! A zaglavlje bloga? Pojela bih ga kada bih mogla!

Snjezana August 23, 2009 1:58 PM  

he, he, ovo sam probala prije dva dana kod branke...:))) mmmm, sto da kazem... ne sjecam se kad sam vise pojela i popila nego tu vecer.
moj muz stalno pita kad cu mu ovako nesto napraviti. super!!!:))))

Anonymous,  August 23, 2009 10:23 PM  

kako si lijepo napisala,da se nagradimo prekrasnim jelom:)
zaista,bas tako izgleda:)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP